آنالیزِ تست Analyzetest

تجزیه و تحلیل آزمون های آزمایشگاهی رشته های دانشگاهی

آنالیزِ تست Analyzetest

تجزیه و تحلیل آزمون های آزمایشگاهی رشته های دانشگاهی






آنالیزِ تست Analyzetest
جهت تحلیل و آنالیز نتایج آزمون های آزمایشگاهی:
TGA
XRD
FTIR
Raman
UV-Vis
EIS
Polarization
Noise
XPS
SEM & TEM
EDS
Ellipsometry
Electroluminescence (EL) spectroscopy
photoluminescence (PL) spectroscopy
NMR
contact angle
DMA

با شماره تماس 09132050479 (جاوید) تماس حاصل نموده و یا از طریق تلگرام پیام ارسال فرمایید. همچنین می توانید به آدرس زیر ایمیل ارسال فرمایید:
javidparvar@gmail.com
در صورتی که در تحلیل یکی از آزمون های آزمایشگاهی تجربه و تبحر دارید با همین راه های ارتباطی و یا از قسمت استخدام آنالیزگر رزومه خود را ارسال فرمایید.
بایگانی

DMA به عبارت ساده اعمال نیروی نوسانی به یک نمونه و تحلیل پاسخ نمونه به آن نیرو می باشد. مدول ماده(modulus) و میزان اتلاف انر‍‍ژی (damping) که به ترتیب ناشی از خصلت ویسکو الاستیک مواد پلیمری می باشد ، در این آزمون محاسبه می گردد.در این آزمون، نمونه درحالتهای مختلف خمشی، کششی، برشی و فشاری در شرایط همدما (isothermal) و یا غیر همدما (Non-isothermal) در کرنش بسیار کم که ماده در ناحیه ویسکوالاستیک خطی قرار داشته و از قانون هوک تبعیت می کند، تحت تنشهای سیکلی با فرکانس مشخص (استاندارد Hz 1) قرار گرفته و تغییرات مدول الاستیک(storage modulus) و فاکتور اتلاف (tanδ) بر حسب دما اندازه گیری می گردد. با استفاده از تغییرات مدول در دماهای مختلف انتقالهای مختلف α،β وγ که ناشی از حرکتهای مختلف زنجیرهای پلیمری و گروههای جانبی و یا حرکت انتقالی زنجیرهای پلیمری می باشد مشاهده و بدین ترتیب رفتارهای مورفولوژیکی پلیمرها با دما و یا زمان بررسی می گردد.

نوع، شکل و ابعاد نمونه ها:​​​

نمونه های پلاستیکی، لاستیکی و کامپوزیتها که به شکل مکعب مستطیل با ابعاد استاندارد

ضخامت: ( 3-1 ) میلیمتر، پهنا: (10-5) میلیمترو طول:(40-30 ) میلیمتر باشند، در حالتهای خمش از یک طرف، خمش از دو طرف، خمش سه نقطه ای و کشش مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه های به شکل فیلم با ضخامتهای بسیار کم فقط در حالت کشش مورد آزمون قرار می گیرند. نمونه های به شکل استوانه ای از نوع لاستیک ، فوم و یا ژل در حالتهای فشاری و برشی مورد آزمون قرارگرفته و باید در حالت برشی نمونه ها دارای قطر: 6 میلیمتر وارتفاع:10 میلیمترو در حالت فشاری قطر (10-5) میلیمترو ضخامت: (10-5) میلیمتر باشند.  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی